روش های درمان موخوره:

کوتاهی موها یکی از روش های رایج برای ایجاد شکل و ظاهری مرتب و زیبا برای موهاست که نه تنها کمک می کند زیبایی موها چند برابر بیشتر دیده شود، بلکه تاثیر خیلی زیادی نیز در افزایش زیبایی چهره و استایل دارد. خوشبختانه این روزها انواع مختلفی از مدل کوپ کردن مو یا کوتاهی وجود دارد که می توان از بین این مدل ها، بهترین و جذاب ترین مدل کوتاهی مو که با فرم صورت، استایل یا موقعیت اجتماعی شما تناسب دارد را انتخاب کرده و زیبایی و جذابیت چهره و استایل خود را کامل کنید.
بنابراین اگر به دنبال یک تغییر چشمگیر هستید و یا فقط می خواهید سبک فعلی خود را تازه کنید، در هر صورت کوپ کردن موها می تواند شما را به خواسته ای که دارید، نزدیک کند.

اگر قصد کوتاه کردن موهای خود را دارید، بهتر است قبل از هر کاری، ابتدا با مدل مو کوتاه مناسب با فرم صورت خود آشنا شوید و بعد از دیدن نمونه های مختلفی از کوپ کردن مو ، بهترین و مناسب ترین مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه که با حالت چهره و فرم صورت شما تناسب دارد را انتخاب کنید.

مدل های کوتاهی موی زنانه به چند دسته تقسیم می شوند در بعضی مدلها موها بلند هستند و فقط روی موها را کمی خرد می کنند در مدل های دیگر کوتاهی مو تا سرشانه است و در مدل کوپ موها کوتاه تر هستند و گاهی فقط تا روی گوش را می پوشانند پرطرفدارترین مدل های کوتاهی در بین بانوان مدل کوپ، کرنلی، لیر، پر، مصری است

انواع مدل مو کوپ مناسب با مدل های صورت

مدل موی مناسب صورت های گرد:

برای این فرم صورت شما نباید موهای خود را بیش از اندازه کوتاه کنید مخصوصاٌ اگر موهای فر یا مجعد داشته باشید کوتاه کردن بیش از حد موها باعث می شود صورتتان گردتر دیده شود. شما باید مدل هایی را انتخاب کنید که بلندی آن تا چانه یا پایین تر از آن باشد.

مدل موی مناسب صورت مربعی


اگر دارای صورت مربعی شکل هستید نیازمند مدلی خواهید بود تا قسمت های پهن صورت شما از جمله خط پهن فک را بپوشاند. مدل کوتاهی که انتهای موهای شما به اصطلاح شلوغ و خرد شده باشد مناسب شماست و موهای مجعد بهترین حالت برای این فرم از صورت است.

مدل موی مناسب صورت بیضی

فرم صورت بیضی با اغلب مدل های کوتاهی سازگاری خوبی دارد ولی ممکن است با برخی مدل ها دراز به نظر برسد از جمله مدل هایی که بالای سر حالت خرد و شلوغ به خود می گیرد و صورت را درازتر از آنچه هست نشان می دهد. همچنین اگر دارای موهای فر هستید از مدل هایی که صورت شما همچون یک هرم نشان می دهد اجتناب کنید.

مدل موی مناسب صورت قلبی

اگر دارای صورت قلبی شکل هستید باید توجه ها را از چانه به چشم ها و گونه های خود هدایت کنید. از مدل هایی که موهای شما را حجیم تر نشان می دهد استفاده کنید. مدل کوتاهی که قد موها تا شانه باشد بهترین گزینه برای شماست.

مدل موی مناسب صورت کشیده


اگر صورت کشیده ای دارید باید تمرکز شما بر روی مدل هایی برای کوتاهی مو باشد که صورت شما را گردتر نشان دهد. مدل مو با چتری صاف یا خمیده و حالت موی مجعد بهترین گزینه برای این فرم صورت است

مدل مو کوپ کوتاه و پیکسلی نا مرتب


کوپ کوتاه یکی از انواع کوپ پرطرفدار می باشد. اگر موهای پسرانه و کوتاه به چهره تان می آید کوپ پیکسلی نا مرتب را امتحان کنید، این مدل کوپ موهایتان را پر پشت تر جلوه می دهد.

مدل مو کوپ کوتاه و صاف

این مدل موی کوپ یکی از بهترین گزینه ها برای موهای کم پشت و کوتاه می باشد. کافیست با یک برس بزرگ و گرد موهایتان را سشوار بکشید با انجام این کار موهایی زیبا و با ظاهری پرپشت تر خواهید داشت.